mandag 20. oktober 2008

Vintage Love Affair

Jeg har alltid vært så misunnelig på alle de jentene som har arvet en hel garderobe etter sine bestemødre. Dior- og Chanelvesker, flapperkjoler, sko, store gullarmbånd og diamantsmykker, listen er endeløs! Stadig vekk står det skrevet om disse jentene i magasinenene og jeg har så lyst til å ta en tur på mormors loft bare en gang til for å lete etter disse skattene. Jeg har innsett at det ikke er stort å hente av kjoler på mormors loft, men jeg har likevel kommet godt ut av det hele. Heretter skal jeg sørge for at mine egne barnebarn skal få glede av min garderobe, så neste gang jeg finner et plagg, ett par sko, en veske eller hva det nå måtte være, skal jeg tenke på mine fremtidige barnebarn. En god unnskyldning for å gå til innkjøp av noe overpriset jeg absolutt ikke trenger, men som jeg ikke klarer å se foruten? Uten tvil - den beste noensinne!
Stem på Bloggrevyen

Ingen kommentarer: