mandag 20. oktober 2008

Feriemodus

Idag er dagen jeg har ventet lenge på. Bare en dag igjen til ferie! I morgen
reiser jeg på ferie med jentegjengen til Ibiza, en uke med bare sol, fest og moro med de herligste jentene. Ryktene skal ha det til at Ibiza overgår alt annet man har opplevd tidligere, til og med russetiden! Jeg har aldri gledet meg så mye til noe før, så nå gjenstår det bare å se om det er så bra der som folk skal ha det til. I dag skal jeg kjøpe inn det jeg trenger til turen. Tenker å prøve en Lancaster-solkrem, noen som har prøvd de? Jeg vil nemlig bli BRUN, så får jeg endelig brukt noen av de fargerike kjolene mine som du ikke ser like fresh ut i dersom du er likblek! Det å pakke kofferten før jeg skal ut å reise, er rene prosjektet. Uansett hvor nøye jeg planlegger hva jeg skal ha på meg, bruker jeg aldri over halvparten av klærne jeg tar med. Så har du noen gode pakketips, kom med dem!! Før jeg begynner pakke vil jeg kjøpe meg denne knall rosa Guess-kofferten som jeg har siklet på i månedsvis...
Stem på Bloggrevyen

Ingen kommentarer: