lørdag 8. november 2008

It´s a white party

 Etter P. Diddys velkjente whiteparty i Hamptons og de luksuriøse trendene fra Gossip Girl, er det ingen tvil om at white parties er i tiden. Neste lørdag er det duket for Sensation White i København, og i den anledning er vi en stor venninnegjeng som reiser ned for å få med oss høstens begivenhet. Festen har nok ikke en like høy fashion- og luksusfaktor som P. Diddys, men 30.000 festglade mennesker på en og samme fest kan ikke bli annet enn villt. Utfordringen er bare hva man skal ha på seg. Antrekket må selvsagt være helhvitt, og man vil jo gjerne se bra ut og ikke trashy ut - noe jeg synes at hvite klær har veldig lett for å bli. Likevel har jeg klart å finne noen godbiter jeg gjerne skulle ha hatt på meg. Jeg vil poste bilder av festen og antrekket jeg ender opp med neste helg.
1. Frynseveske Roberto Cavalli 2. Chloé-clutch 3. Armbånd fra Kara by Kara Ross 4. Kjole fra Temperley London 5. Kjole fra Nina Ricci 6. Christian Louboutin 7. Rachel Bilson i kjole fra Herve Leger
Stem på Bloggrevyen

7 kommentarer:

Siljesfashion sa...

Kult med white party. Synes du har funnet noen flotte alternativer!

Anonym sa...

Ser ikke de fleste på sånne party ganske trashy ut da? :p
Fashion er ikke helt det jeg forbinder med det.

VALERIE sa...

hehe jo generelt er jo det her ganske så harry! Men det er da forskjell på folk og folk kler seg forskjellig. Man trenger da ikke å se ut som en boms selv om alle andre gjør det =p

Anonym sa...

Hehe, pappa jente (H) :D

Jeg liker navnet ditt :)

Anonym sa...

Jeg og!!! Thihi ;)) Ha en flott kveld Valerie :D

Ida sa...

Hvorfor kalle henne pappajente? Det var ikke hyggelig. Kos deg masse på white party! Et lite tips: ikke drikk rødvin :P

Paul Pincus sa...

east hampton and sagaponack are heaven. the most beautiful light in the world.

great blog!